Udlevering

NÅR DER ER BETALT KAN DU HENTE DINE PLANTER

I starten af april modtager De en faktura på opbevaringen. Når vi har registreret indbetaling af faktura, kan planterne afhentes.

Opmåling af kvadratmeter sker på baggrund af den plads planterne har optaget på drivhus gulvet.

Der faktureres minimum 1 palleplads á 1050,- kr

Eu-Paller er til håndtering og transport ind og ud af drivhus

Der skal mailes besked senest  5 dage før afhentningen inden kl 16:00, på steen@steensplanteskole.dk

Alternativt kan der ringes besked på: 20 33 93 29

Således har vi tid til at køre planterne ud i gården – så de står, som da I afleverede dem i efteråret.

I vil modtage bekræftende mail på udlevering af planterne.

1. DE MODTAGER FAKTURA

Hvis planter er sat på afstand, og fylder mere end aftalte, for plantens mest optimale forhold vil dette faktureres,
Faktura skal være betalt før planterne kan bestilles til udlevering.

2. DE SENDER EN EMAIL

Senest kl 16:00 2 dage før eller man informere i butikken.

20 33 93 29 / steen@steensplanteskole.dk

3. VI SENDER ET SVAR

De modtager svar fra Steens Planteskole om accept af dato for udlevering.

4. PLANTERNE ER NU KLAR

Planterne stilles frem uden for drivhuset.

De første dage planterne står på terrassen/haven, er de sarte overfor meget stærk sol og vind. Det er derfor vigtigt på dage med vind og meget sol at stille planterne beskyttet, så har de mulighed for at vænne sig til de nye forhold med vindens udtørring og solens skarpe stråler.