Om Os

Steens Planteskole blev grundlagt af Steen & Alice Madsen i 1971.
Ejendommen købte de i 1969, med det samme gik de igang med at dyrke grønsager, som de solgte fra en carport.
I de første  mange år kørte Steen rundt sideløbende og lavede Kloak, hvor han tilbød kunderne at lave deres haver.

Dette var startskuddet til Steens Planteskole, Som i de første mange år blev kald Steens Plantesalg.
Senere til Planteskole, og nu også Stue & Havecenter.

I dag har vi et varesortiment på over 1500 Forskellige sorter.

Steen havde en entreprenør afdeling sideløbende med planteskolen indtil 1999, hvor det blev solgt fra, her tog det rigtigt fart for planteskolen.
Steens Planteskole har fulgt med tiden gennem årene, mange ting er lavet om for at gøre det nemmere for kunderne at overskue det store varesortiment. Samt tilgængelighed for både børn, ældre og handicappet.

Planteskolen er familiedrevet, da Alice & Steen's børn, Dorthe, Birthe og Anders alle arbejder på planteskolen. På Planteskolens 40 års Jubilæum, forpagtede Dorthe & Anders Planteskolen, som nu driver den i samarbejde med Steen.