Bestil havearkitekt

Hos Home & Garden opfylder vi dine personlige havedrømme. Bestil gennem os et besøg af en professionel havekonsulent.

Få besøg af din egen personlige havekonsulent
Er du i tvivl om noget eller har du problemer, du ikke kan tage med dig i planteskolen, kan du få besøg af en professionel havekonsulent. Du får hermed muligheden for at gennemgå din have i 1-2 timer med konsulenten. Herunder tilbydes både faglig vejledning om pleje og plantning og inspiration til ændringer eller fornyelse.

Få tegnet en haveplan
Mangler du nye idéer? Er din have helt ny eller ønsker du at renovere din gamle have, er det en god idé at få lavet en færdig plan for det hele. Arbejdet omfatter en haveplan 1:100 eller 1:200 inkl. beplantnings-plan og komplet planteliste med beskrivelse.

Det eneste du skal sørge for er en grundplan og ønsker til din drømmehave, så sørger konsulenten for resten.

Hvordan gør jeg?

​​​​​​​Henvend dig til planteskolens personale med dit navn, adresse og telefonnummer, så sørger vi for, at du bliver kontaktet af den professionelle havekonsulent. Konsulenten oplyser desuden om pris og sammen kan I aftale, hvornår mødet skal foregå.

Du er også velkommen til at sende os en E-mail,  så sørger vi for, at du bliver kontaktet af en af vores havekonsulenter.

Home & Garden henviser til selvstændige freelance havekonsulenter og der skal derfor afregnes kontant med konsulenten i forbindelse med besøget.

Henvendelser vedr. havearkitektordningen bliver modtaget i en fælles e-mail postkasse på hovedkontoret og herefter videreformidler vi kundens afgivende oplysninger til en havearkitekt/ specifik havearkitekt, som befinder sig nærmest kunden og som Home & Garden har samarbejde med. Efter bestilling af en havearkitekt slettes dine personlige oplysninger, som er tilknyttet Home & Garden. Læs vores privatlivspolitik her.

Læs vores Sortimentskatalog 2020 her